تمام کیٹگریز

خبریں

گھر> خبریں

ڈائمنڈ آری بلیڈ کے استعمال کے لیے کیا احتیاطی تدابیر ہیں؟

وقت: 2023-02-23 مشاہدات: 76

1. پتھر کے کارخانوں میں آری بلیڈ لگاتے وقت، بہت سی فیکٹریاں آری بلیڈ کو براہ راست فرش پر رکھیں گی۔ یہ اچھا عمل نہیں ہے۔ صحیح طریقہ یہ ہے کہ ڈائمنڈ آر بلیڈ کو خشک شیلف پر عمودی طور پر لٹکا دیا جائے اور گیلی جگہوں سے گریز کیا جائے۔ ڈائمنڈ آری بلیڈ کو کبھی بھی فرش یا شیلف پر فلیٹ نہ رکھیں، فلیٹ پلیسمنٹ ایلائے آری بلیڈ کی خرابی کا باعث بنے گی اور کاٹتے وقت بلیڈ کے گرنے کا امکان بھی پیدا کرے گا۔ آری بلیڈ کا نچلا حصہ کاٹنے کے لیے موزوں نہیں ہے کیونکہ اس کا بلیڈ کے سر پر شدید اثر پڑے گا جو زمین کے ساتھ رابطے میں ہے۔

2. استعمال کرتے وقت، براہ کرم مخصوص رفتار سے تجاوز نہ کریں، لائن کی رفتار جتنی زیادہ ہوگی، کچھ سختی یا کھرچنے والے پتھر کو کاٹنے میں، نفاست میں کمی ہوگی، کٹر سر پیسنے کی صورت حال کے برابر ہے۔ اور اگر گاہک Linxing کمپنی کی عام آری بلیڈ کی مصنوعات خریدتا ہے، تو 260 rpm سے زیادہ نہیں بہتر ہے، بہت تیز رفتار بہت بڑا طول و عرض پیدا کرے گی، اور آری بلیڈ سبسٹریٹ میٹریل کے لیے زیادہ تقاضے ہوں گے، اگر آپ کو تیز رفتار ڈائمنڈ آر بلیڈ کی ضرورت ہو، حسب ضرورت کے لیے ہم سے رابطہ کریں.

3. عام کاٹنے کے عمل میں ڈائمنڈ آری بلیڈ، آپریٹر کو حفاظتی شیلڈ، دستانے، ہیلمیٹ، لیبر پروٹیکشن جوتے، حفاظتی شیشے اور دیگر حفاظتی سامان لانا ہوگا۔ اگر دھول زیادہ ہے تو ماسک بھی ضروری ہے۔

4. ڈائمنڈ آری بلیڈ کی تنصیب میں، سب سے پہلے کاٹنے والی مشینری کی کارکردگی کی تصدیق کرنی چاہیے، استعمال کریں، پہلے مشین کی ہدایات پڑھیں، تاکہ غلط انسٹال نہ ہو، حادثات کا سبب بنے۔ خاص طور پر آپریشن کے اس حصے میں آری بلیڈ کی تنصیب کے لیے، تنصیب کے معیارات اور طریقہ کار کے مطابق آپریشن مینوئل پر احتیاط سے عمل کریں۔

5. ڈائمنڈ آری بلیڈ کو انسٹال کرتے وقت، آپ کو انسٹال کرنے سے پہلے یہ چیک کرنا چاہیے کہ آیا آرا بلیڈ پھٹا، مسخ، چپٹا، کھوئے ہوئے دانت اور دیگر مظاہر ہیں یا نہیں۔ اگر مندرجہ بالا صورت حال ہوتی ہے، تو براہ کرم ہم سے بروقت رابطہ کریں۔ بڑی کٹنگ کی پریشانیوں سے بچنے کے لیے مسائل کے ساتھ پروڈکٹ کو انسٹال اور استعمال کرنا جاری نہ رکھیں۔

6. ڈائمنڈ آری بلیڈ کے دانت بہت سخت اور تیز ہوتے ہیں، تصادم سے منع کرتے ہیں، زمین پر گرتے ہیں، ہلکے سے پکڑے اور ہلکے سے رکھے جائیں۔ حرکت کرتے وقت، عمودی طور پر منتقل کرنے کی سفارش کی جاتی ہے. اگر آرا بلیڈ درمیانے قطر کا ہے تو اندرونی کنٹرول کو ایک ہاتھ سے پکڑنا اور دوسرے ہاتھ سے نیچے کو پکڑنا زیادہ محفوظ ہے۔ بڑے آری بلیڈ کی صورت میں، جب ٹریولنگ کرین کے ساتھ حرکت کرتے ہیں، تو یہ بھی مشورہ دیا جاتا ہے کہ بور کے گرد رسی کے ذریعے عمودی حرکت کریں۔

آری بلیڈ کو فٹ کرنے کے بعد، اس بات کو یقینی بنائیں کہ سوراخ آری ٹیبل کے فلینج پر مضبوطی سے لگا ہوا ہے۔ اگر کوئی واشر ہے تو، گسکیٹ لگانا ضروری ہے؛ اس کے بعد، آری بلیڈ کو ہاتھ سے دھکیلیں تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ بلیڈ گردش کے دوران سنکی طور پر نہ ہلے۔ اگر آپ کو یقین نہیں ہے کہ آرا بلیڈ ہل رہا ہے یا نہیں، تو آپ اس بات کو یقینی بنانے کے لیے مشین کو آزمائشی مدت کے لیے شروع کر سکتے ہیں کہ پتھر لگانے سے پہلے مشین اور آرا بلیڈ معمول کے مطابق چل رہے ہیں۔

8. الائے آری بلیڈ کے تیر کی طرف سے اشارہ کردہ کاٹنے کی سمت کو آری ٹیبل کی گردش کی سمت کے ساتھ منسلک کیا جانا چاہئے۔ مخالف سمت نصب کرنے کے لئے سختی سے منع ہے، غلط سمت کھوئے ہوئے دانتوں، یا اس سے بھی زیادہ سنگین کاٹنے کے حادثات کی قیادت کرے گا. بنیادی طور پر اس وجہ سے کہ فیکٹری میں آری بلیڈ کا سر کھلے کنارے پر ہے، اگر کاٹنے کی سمت مخالف ہو تو، بے نقاب ہیرا نہ صرف پتھر کو کاٹنا آسان ہے، بلکہ پھٹنے میں بھی آسان ہے جس کے نتیجے میں بے نقاب حصوں کی کمی ہے، کاٹنے کی جگہ ناکافی ہے۔ پتھر منتقل یا بلیڈ مسخ اور دیگر حالات دیکھا نہیں کر سکتے ہیں کاٹ کرنے کے لئے.


پچھلا واپس خبروں پرخبر پر واپس جائیں اگلے